Friday, January 28, 2011

Tahun Baru 2011

Selamat Datang 2011, selamat tinggal 2010.. Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapakan Selamat Tahun Baru 2011..

Banyaknya kenangan di tahun 2010. beberapa bulan selepas last post aku pun sudah cukup mengukirkan banyak peristiwa best dan tak best, yang tak sempat aku nak selitkan dalam blog aku ni, kerana tuntutan tugas sebagai suri rumah tangga, dan sibuk mengadap komputer cari kerja.

Tahun baru azam baru, aku harap tahun ini lebih baik, dan berharap dapat memperbaiki diri supaya menjadi lebih baik untuk mencapai kejayaan dalm hidup..

Lama jugak masa aku ambil godek2 blog ni sebab masih berlajar.. Taaaaadaaaaaa,this is my blog new look.. harapnya lepas ni, dapatlah aku selitkan post-post yang best yang "hanya ingin berkongsi"..

No comments:

Post a Comment