Monday, August 2, 2010

Kak Red.. http://redmummy.com/

Semasa mengahdiri majlis resepsi seorang kawan hubby kat Concorde Hotel, Shah Alam pada 11 July yang lalu, aku bertemu Kak Red buat kali ke2.. Kak Red pun ingat tak ingat dah muka aku ni..masa first time jumpa, aku baru kawin, jumpa kali ni dah anak dua dah aku.. Best dapat bertemu The Winner of The Bloggers Idol 2008..bangga sebab Kak Red sekarang one of our celebrity, apalagi bergambar lah aku ngan kak Red, walau sekeping jer..hehehe.. dapat duduk sebelah kak Red pulak tu... Kak red pun bagi idea soh buat blog sendiri memandangkan aku ni surirumah sepenuh masa, elok di manfaatkan internet kat rumah tu..

Kak Red sebenarnya isteri kepada En.Ami Shirman iaitu kawan hubby aku.. first time kenal Kak red masa tu, kitaorang as a Pengantin Baru pegi majlis hari jadi anak kepada one of my hubby friend.. kenal Kak Red dengan nama Kak Red jer!Sekarang aku one of fan Kak Red kat facebook and Redmummy.com. Kak memang seorang pencinta merah yang sejati hingga menjadikan warna kegemarannya sebagai inspirasi sehingga menjadi seorang blogger yang berjaya!! Kak Red antara idola aku, untuk aku bina blog sendiri walaupun aku tak pandai sangat dalam bidang IT ni n my hubby tak nak ajar, aku blajar sendiri.. Terima Kasih Kak Red.. teringin nak jadi blogger yang berjaya walaupun aku tak bekerja..

Sekarang aku pelan-pelan belajar blog.. hari demi hari aku dapat ilmu baru, and tambah tokok sambil update blog.. semua kita leh pelajari dari internet..takpa lah my hubby tak nak ajar pun takpa..huhuhu..i pelan-pelan kayuh ni!!

No comments:

Post a Comment